شناسهٔ خبر: 16834 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

۲۶ تا ۲۹ اردیبهشت سال آینده انجام می‌شود؛

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ریلی با حضور وزیر راه‌وشهرسازی و وزیر صنعت

نمایشگاه چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل ریلی و صنایع و خدمات وابسته با مشارکت سازمان‌ها، نهادها و ده ها شرکت داخلی و خارجی در محل دائم نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در ۲۶ الی ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ در نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل ریلی و صنایع و خدمات وابسته که بزرگ‌ترین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی خاورمیانه محسوب می‌شود، تازه‌ترین فناوری‌ها، تجهیزات، صنایع و خدمات حوزه صنعت حمل و نقل در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل ریلی و صنایع و خدمات وابسته با حضور وزیر راه و شهرسازی و وزیر صنعت، معدن و تجارت و با شرکت سازمان‌ها، نهادها و ده‌ها شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی و صنایع وخدمات وابسته، انواع صنایع و خدمات مختلف ریلی بخش مسافری درون شهری، برون شهری و بخش باری، انواع واگن‌ها، واگن‌های نیرومحرکه، واگن مولد، واگن مانوری، لوکوموتیو برقی و دیزلی، قطعات مصرفی واگن های اتوبوسی، واگن های باری، خدمات شرکت های حمل و نقل ریلی، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش، خدمات تعمیر و نگهداری و خدمات بیمه‌ای به نمایش گذاشته شده است.

 در این نمایشگاه افزون بر شرکت‌های داخلی، ده‌ها شرکت خارجی ازجمله آلمان، ترکیه، چین، اتریش، اسپانیا، مالزی، هند، هنگ کنگ و ایتالیا تولیدات و خدمات خود را ارائه می کنند.

اطلاع رسانی از آخرین دستاوردها و فناوری‌های صنعت حمل و نقل ریلی و صنایع وابسته، ارتقای تولیدات داخلی، توسعه صادرات، ارائه توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی، افزایش تولید و مقابله با تحریم، بومی‌سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت‌های روز این صنعت در جهان، برخی اهداف برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع ریلی ایران است.

براساس اعلام ستاد برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل ریلی و صنایع و خدمات وابسته برگزاری این رویدادها در سطح عالی سازماندهی شده است و مقامات رده بالای کشوری و مدیران سطح بالا از کشورهای اروپائی و خاورمیانه در آن حضور دارند.

این نمایشگاه با مشارکت وزارت راه و شهرسازی، راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سازمان توسعه تجارت، شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و انجمن صنایع ریلی، انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته برگزار می‌شود./

نظر شما